Positiva jag.

HEEEY du!
Hahah.

Någon är på bra humör, and its not me!
Höhöh, skoja.
Jo, tänk att det faktiskt eee dee! *Lotta på Bråkmakargatan.
Usch. Jag hatar Lotta på Bråkmakargatan.
Hon är ett så jobbigt barn. som ba åååh, man vill ba..dra i hennes blonda lilla hår.
och ba ÄE NU SKÄRPER DU DIG UNGE!
Hahah.

Har trötta ögon men liv i själen kan man säga.
Är hajpad över livet typ.
Och glad över..ah. saker jag borde vara glad över.
*Hemlig tjej_87.

Ska på Ballbreaker strax med några ät work.
Och imorn ska jag faktiskt tatuera klart min arm.
Är inställd på pain, det var jag inte sist, då gick jag bara uööuw rändöm!

Behöver bara MER sömn än 4 timmars sömn om natten kanske.
Jag har inte hunnit vänja mig riktigt att vakna sex på morgonen.
Men det kommer.
Jag börjar gilla det.
ÅHH! VAD SÄGER JAG?!

Hahah, jag gillar ju inte att behöva vakna..
Men jag gillar anledningen till att behöva vakna.
Så kan man säga.





Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback