Seriekruig.

Jag skrev ett inlägg igårkväll, men istället för att posta det,
råkade jag trycka på spara som utkast.
Så nu är det ju egentligen ingen grej, men ah, ni kan få veta
vad jag gjorde igår iaf.




Ok, helt slapp dag.
Efter jobbet gick jag raka vägen hem, eller ah,
jag gick förbi pizzerian för att slå en drill och ta en kopp kawwa.
Sen gick jag hem, raka vägen, (fast man är faktiskt tvungen att svänga två gånger)
När jag kom hem, lade jag mig i sängen, (inte med tbanebyxor) och drog en serie kruig.
Började med For The Love Of Ray, fortsatte med
How I Met Your Mom och drog typ...hör och häpna - 15 avsnitt av det.
In a row liksom.

Ah, så bra har min dag varit.
Först nu lagade jag lite röda linser till mig, med lite keso.
Jag håller på och bantar. DUMMA mig ja jag vet.
"Ja, jaag behöver ju inte bantaa, det värsta du hört.
Ye, ye whatever..
Äe, men så kul ska vi inte ha det.
Bantar gör jag ej, men 5 kg har jag faktiskt gått upp, på lite mer än två veckor.
Så jag tar det lite lugnt med skitmaten bara.
Och jag vill ju gärna se större ut.

Alltså mer..tränad, inte slapp.
Allt har satt sig på kacka och belly.
What happened with the spirit liksom.
Tanzania i sommar?
Beach 2009, it seems like nobody care.
Iaf att jag inte care.
Men det gör jag.

Så from now on!..
Fan vad mkt engelska man pratar när man kollar serier.
Ändå rätt bra, jag har lärt mig sjukt mkt bättre
engelska sedan jag började med mitt serietittande.
Äe, det gillar vi.

Ska fortsätta med lite kruig nu.
Hej på er.





Right in the moment pic.
Ett falskt leende skadar väl aldrig.
Jag menar, ja, jag är ju glad och mår bra
men jag satt knappast på min sängkant och log bara för att le.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback