Stackars babyläp.

Fan, ni förstår inte vilken kruig jag haft nu i 2 timmar med att få igång internet.
Gud vad nördigt det låter.
Men ni måste förstå.
Internet är den ända kontakt jag har med världen typ.
Asjobbigt.
Och nu helt sonika kom den igång.

Jag är rädd att stänga av datorn
nu för att det är alltid värsta arbetet att få igång internet igen.
Men om jag inte stänger av den snart, kommer den brinna upp av överhettning.
Babyläp lyder inte.
Men jag vet inte om jag ska vara arg på den eller på ahhh själva grejen.
Han är ju så gammal liksom!
Inte hans fel alla gånger.

Men jag får tänka som att babyläp har svårt att hålla tätt och behöver Tena Läpy.
Men liksom, ah, varå, det kan inte läp rå över.
(han är en pojk-dator i mina ögon men tena var första bästa liknelsen i mitt huvud.)

Om jag INTE tänker så, då får jag bara damp-utbrott och vill kasta den i väggen.
Och äe, så kul ska vi inte ha det.

Det jobbiga är att, jag har fan inte fakin råd med en ny läp hej vilt sådär.
Speciellt inte nu efter att jag köpt nya glasögon som ändå blev rätt billigt.
2955 spänn för två par. - Ja, det är billigt.
Det kostar att vara blind ska ni veta.
Oh, kan inte jag bara..vinna på lotto?

Näe, det kan jag inte.
För det lärde jag mig när jag läste matte B att det är typ nästintill omöjligt.
Och egentligen HELT omöjligt i mitt fall eftersom jag aldrig köper trisslotter.
Åh, aja..mm..jag bara svamlar av irritation.

Äe, nu ska jag leta billig dator,
göra mina situps och lyssna på Jazmine Sullivan - Dream Big.

Det finns ju faktiskt nåt som heter avbetalning.
Och hög ränta men det är en annan storrö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tena finns även för män.

2009-03-18 @ 00:27:02
URL: http://morfint.bloggy.se
Postat av: Pascale

Tack, ska tänka på det i fortsättningen!

2009-03-18 @ 15:40:44
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback