Uööuw, lördag min enda lediga dag.

Haloj!
Sitter i min säng i lotusställning.
Hahah.

Jag är fett v OJ VÄNTA!
Har lammstek i ugnen..!

..............

Ah, så.
Den mådde bra.
Jag är fett vig skulle jag säga.
Om bena, men stel i resten av cuerpon.

Igår var jag på en get together med lite sköna peeps.
Bilder kommer väl upp på Facebook inom en snar framtid.
Iaf sen stack vi till Mosebacke där det spelades sån musik
som jag inte lyssnar på i vanliga fall.
Arembi.

Fast ah, vissa låtar kan ju vara bra. (Just nu har jag börjat gilla Jazmine Sullivan.)
Men ah...annars så... im not..feelin it.
AAAA ja vet, jättetråkig tjej tänker ni nu.
Hahah ni ba: "Eeeeh, mamba kheeejj? Kom Jossan vi går".

Men näe, jag gillar inte låtar som spelas på radio typ.
Alltså den typ av musik som majoriteten av alla lyssnar på.
Men det kanske ni redan vet, de flesta iaf..
Och det är inte för att jag vill vara "uöööuw ja e inte som alla andraaa"

Jag KAN ju lyssna på det ibland, men återgår alltid till mina typ
afrikanska och västindiska pappa-låtar.
Det är dom jag har i hjärtat liksom.
Och i min ipod.

Drack ett glas rött igår, och inget mer.
Lite sådär vuxet.
Bara för hjärtat.

Men jag åt 3 cheeseburgare och en skål nudlar, chips, lite banitsa och kladdkaka.
Inte så jätteseriös med träningen kanske.
Men äh, huvudsaken är att jag är välmående och mår bra.

Ah, men varå, tänk om mitt liv tar slut helt plötsligt.
Jag vill inte bara ha ätit vetekli och böngroddar typ.
Fast ah, nu tar jag i.
Har typ aldrig ens ätit det över huvudtaget.

Äe. Det är ju ändå helg.
Och jag ska till gymmet idag.
Så det jag åt kommer vara ett minne blott.



Trött och tråkig.
Jag har tänkt på en sak.
Jag ser typ alltid så lugn ut på bilder.
Som att det inte är jag typ.
Alltså inte mitt verkliga jag.

Fett stel, typ som att jag försöker spela söt.
Usch, ska sluta göra så.
Haha, men man vill ju ändå ha lite sådär.
Att folk ska SE att man KAN vara normal.
Jag blir så impad på folk som verkligen kan LE med tänderna
på kort, alltså på beställning OCH att det ser naturligt ut.

För det kan inte jag.
Och när jag väl ler obehindrat, då är jag jätteful alternativt har hunnit
"komma på mig själv" med att jag är ful
när jag skrattar så jag stänger munnen igen.
Fett synd egentligen.
Äe, nu ska vi inte vara hatiska mot oss själva.
Fast alla har väl nåt de tycker mindre om på sig själv..
Men då får man tänka på det man har som är fint.


Kommentarer
Postat av: cookie

VETEKLI!!!

HAHAHAHA

2009-03-22 @ 20:12:23
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

lammsteken va god

2009-03-24 @ 19:45:29
Postat av: Anonym

lammsteken va god

2009-03-24 @ 19:46:07

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback