Tuggatuggummi.

Aaah.
Hemma.

Eller ah, jag kom hem från jobbet kl 16.
Sen har jag vart och hälsat på mormor som den lilla rödluvan jag är.
Och nyss var jag och köpte tolettpapper ti våra kackor här hemma.
Haha!

Tycker det är roligt med folk som säger "toletten"
O du ba, märkte inte att jag skrev tolett.
För att ha sovit två timmar inatt känner jag mig jävligt pigg.
I för sig var det lite självvalt.

Jag tog inte alla sömntimmar som erbjöds av natten liksom.
Ibland ere så.
Man vill leva life on the wild side.
Ba uÖÖöuw inatt tänker jag typ. läsa bok hela natten baffat ja vill!
Eller typ. Uöööuw, idag tänker jag äta pockorn medan alla andra sover!
Lite så var det.

Men jag har kommit på ett trick.
Ifall man tuggar tuggummi hårt med öppen mun, som att inget är en grej..
Då blir man automatiskt pigg.
Eller ah man lurar hjärnan att man är det iaf.
Det funkar hoitbra, kolla på mig nu lixom.



Kommentarer
Postat av: elsiie

amagad thats like soo totally trueee





jag brukar tugga tuggummi när jag jobbar natt för det får mig o jobba bättre o snabbare.. haha inte för att det är nåt supertuggummi utan ah ... det e psykiskt bara

2009-03-16 @ 19:17:18

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback