Superday.

Åh, ni vet när man har en såndär dag då man
bara ÄLSKAR livet o vädret e fint o allt e på topp!?
Ah, en sån dag har jag idag.
Ikväll.

Lyssnar hög musik o dansar.
Reggetåni.
Det är egentligen inte min måod.
Men igår blev jag introduced till några låtar som e jäkla bra aså.
Äe, dom ere drag i.

Jag har uööuw shoppat lite på reja idag.
Då blev jag glad.

Jag vill hinka kom jag på.
Och dansa.
Åah, det var så längesen jag verkligen var hajpad typ.
Så ah, nu i helgen borde jag ändå festa.
För att fira att jag är glad typ.
Eller?
Elllerrrrr?
Ere måod eller inte måod?!
De e frågan.
Höhöh.

Tack för örhängena Fatima, dom kom idag!



Sådär glad såg jag ut liksom.
Sen kom jag på att HALÅ kan jag sluta ta av mig glasögonen
när det enda jag gör om dagarna är att gå omkring i glajjer.

Så jag tog en ny...






..........Och en ny...
Sådär ja.
The real me.
Mina två nya par ska komma i dagarna.
Glajjer alltså. *Väntar spänt.
Har typ glömt vad jag valt för båge.
Men ah, jag borde se snygg ut i dom.
Jag kan ju inte ha ändrats på en vecka utseendesmässigt.

Äe, nu ere nästan läggdaxz.



Kommentarer
Postat av: Phitta

Spotta eller svälja?

2009-04-01 @ 00:29:12
URL: http://phitta.blogg.se/
Postat av: Fatima

haha, du passar i dom :)



2009-04-01 @ 04:12:13
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ditt leende där på första bilden fick mig att tänka på Sanna Bråding.

2009-04-01 @ 16:02:23
Postat av: Pascale

Phita - Härrejösses..de e en seriöös verksamhet dehär.

Min mor läser detta.

2009-04-01 @ 20:40:46
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback