Att bli en situps-tjej.

Hahah, direkt när jag vaknade tänkte jag att jag borde göra situps.
Men så börja jag skratta lite för mig själv.
Jag gööör inte situps.
Jag är ingen situps-tjej.
Äe, så kul ska vi inte ha det.

Men jag vill ändå bli.
ÅÅÅH! Nu fick jag sådär igen..
Hajp för att jag ska bli en situps-tjej.
Men nu hinner jag inte.
Ikväll, då börjar mitt liv som situpstjej.
ÅH. älska hajpet.

Jag som är så grym på att hajpa till det borde kunna hålla fast vid grejer också.

Äe, idag när jag kommer hem från gymmet ska jag göra upp ett träningspass.
Jag måste ändå komma igång.
Och NEJ, jag bantar inte.
Ni som tror det, mammor och sånna som oroar sig och tycker jag är larvig.
Jag vet att jag är fin. och "välmående".
Jag strävar inte efter en size Zero.
Har bara dåliga matvanor som jag måste ändra på.

När jag gymmar så mår jag mycket bättre,
får mindre problem med ryggont osv, känner mig friskare, gladare, snyggare.
Ah, yadi yadi hela köret.

Så gymma mera, gott folk.
Man behöver inte banta, och man behöver inte överdriva med gymmet.
Bara man rör på sig tillräckligt och sysselsätter sig.

Jag hatar att springa.
Tycker det är så enformigt och aah det tar aldrig slut.
Men jag behöver jobba på min kondition..

Nu går jag till gymmet eftersom det är lättare och jag fokuserar bättre.
Men nu när våren tittar fram ska jag börja springa ute.
Aja, slutpratat om gym och hälsa.

För nu iaf.
Jag kommer babbla en del om det framöver säkert.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback