Söndag.

Heeeej mina vänner!
Har jobbat idag på Nationalmuseet.
Höhöh.

Rätt trevligt.
Idag har det vart en bra jobbdag för mig.
Monni monni monni, it's so fonni.

Hahah, nu kände jag mig som en
JA SAM MALA PITBULL! TERRIEER!
Hahah, helt osammanhängande för dom som inte fattar.
Svart katt vit katt.
Jättebra film.

Är helt ängslig.
För jag är supaa doopa supa dopa hoongry but we dooon have eenyy foood!
Så jag ska koka ägg och göra röda linser.
Makes the doodoo sliiide.

Jag har nu märkt att det GÅR inte att straffa sig själv
med att säga - Nej jag får inte äta choklad!
För ah, mitt hjärta följer det den vill.
Så jag får helt enkelt..ah. HELGER får jag äta på.
Att det ska vara så svårt..
Äe, för mycket av det goda är aldrig bra.
Aja. Bara jag rör på mig.

Ska måwla mina nawglar nu.
Och typ skrubba mina hälar medan jag smälter maten.
Hahah, medan jag äter maten.
Fräsht.

Sen ska jag dra till gymmet och vara sådär ball och dra in snor som jag brukar.
Hahah, aså brukar inte ni tänka att
folk som drar in snor sådär ostressat är sådär. "Aah vad." ?

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback