Puzzle.

Heeey peepz!

Jag har bara jobbat och vart på möte idag.
Hade faktiskt skjorta idag, för omväxlingsskull.
Höhö.
Åh, börjar tröttna på att göra samma sak dag ut och dag in.

Har inte pallat gymma eller göra någonting vettigt precis.
Men tänkte att jag skulle byta naglar.
Alltså måla om dom.
Dom är ju mina äkta.
Inge extensions här inte ( cuuz iiim reeeal ;)
Man tröttnar ju så snabbt när man har färgglatt och mönstrat.

Skulle dra på med en leopardmåod.
Hade ju köpt gulldigt nagellack som jag skulle göra jättefint med.
Men en viss tävlingslysten tjej vid namn Elsa har redan
vart där på sin dötid och trixat med det motivet
medan jag slitit på jobbet.
Jättefint förresten - Elsa.
(eller ah, slitit har jag nog inte gjort, men ändå)
Så jag kör på en puzzle istället.





Pretty fly for a white guy!
Nä men helt ok för o va en första gång.
Bara att öva sig fram.
Jag är så otålig och darrig på händerna.
Men de e inte pall o göra om det ba fö grejens skull.

Äe, så kul ska vi inte ha det.

Kommentarer
Postat av: Fatima

men asså driver du med de galna motiven? skitnice!



juste haha, såg du att det ryktas om att danger är gravid med rays barn? så tragiska

2009-03-11 @ 17:35:12
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: Fatima

Hmm.. jag vet inte riktigt.. Först gillade jag Unique men nu håller hon på och leker för mycket "lady". Som när hon bangade på boxningsmatchen för hon var rädd för Danger. Men kanske Casmere, men hon är ju så tyst. Äh jag vet inte.

Du då??

2009-03-11 @ 19:40:52
URL: http://foljfatima.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback