Vad vill ni mig då?

Ibland undrar man ju vad ni vill ifrån mig liksom.
Jaa, men vad vill ni läsa?

Mer om hur jag pillar mig mellan tåårna?
Mer om hur jag utvecklas som gurl, med måwlade nawglar o allt?
Mer om mina matvanor? Näe gud helt ointressant va?!
Mer om mina osynliga kompisar? Hur min hjärna fungerar om natten typ.
Mer om uöööuw mode och klädstil? Aså, jaaa..fast nee..eller?
Mer om mina tankar och iaktagelser om folk på tunnelbanan?

Vad vill Ni liksom?
Eller är jag bra som jag är?
Hahah...riktig KP-fråga.

Hahah, jag vågar inte riktigt ha nån aka frågestund
Eftersom ni inte vågar kommentera mig.
Och jag är ingen baddare på att kommentera i okända folks bloggar.

Hahah..det är mest för att...
ah, jag vill inte att folk ska tro att jag bara vill få mer flöde på min blogg.

Om jag kommenterar i nåns blogg så är det för att jag verkligen gillar den bloggen,
och vill säga nåt, inte för att visa upp mig.
Men jag vill att ni ska läsa mig,
och bli glada när ni kommer in här utan att det ska bli sådär, krystat.

Som att jag kämpar för er...FÖR BLOGGEN!......FÖR LIVET!......för dej..min kära.
*Tobias Ericxon, 25 teaterkille och dramalärare på mellanstadiet.



Så hojta till.
Annars är det lätt att man tröttnar..
Men så fort jag säger till nån att jag ska sluta blogga,
då blir alla sådär NEEEJ SLUTA ALDRIG!
Då blir man ju lite sådär..jahapp..

Äe, tänk på det grabbar, och tjejor.
Nu ska jag äta och förbereda mig inför gymmet.

Kommentarer
Postat av: Catherine

fin blogg du har ;)

2009-03-19 @ 20:21:53
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Catherine

fin blogg du har ;)

2009-03-19 @ 20:22:06
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Vicky

Hahahahahah! Finns ingen chans att de blir krystat iaf, din blogg är sjukt rolig att läsa!

2009-03-19 @ 20:30:04
URL: http://twinhood.blogg.se/
Postat av: saba

Hehe tack så mycket :-)

Jag älskar MAC! Du är ju ganska ljus så du kanske har lite lättare för att hitta rätt ton i andra märken..? Personligen måste jag blanda två färger om jag använder foudation, men det gör jag nästan aldrig. Hade en jättebra från FACE förut men den blev urplockad ur sortimentet (typisk) bara sådär så jag hoppade till MAC. Men hittar man rätt färg så är FACE bra också.

2009-03-19 @ 20:53:28
URL: http://sabas.blogg.se/
Postat av: Fatima

JA, din blogg är jättebra som den är. Det är den roligaste bloggen jag läser iallafall. Du berättar saker på en skojjigt sätt. Och nu brukar du lägga in bilder lite oftare, så det är bra..

2009-03-19 @ 21:32:55
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: Anonym

näääääsluta inte...hur ska jag få veta annars saker om dig..hemlisar

2009-03-19 @ 22:11:10
Postat av: Anonym

näääääsluta inte...hur ska jag få veta annars saker om dig..hemlisar

2009-03-19 @ 22:11:48
Postat av: rahwa

du har den roligaste bloggen jag läst hittills! kmr ihåg förut att du skrev att videblogg inte är din grej men du kanske kan testa ändå? ;D annars e allt bRA!

2009-03-19 @ 22:50:26
Postat av: cookie

jag är faktiskt stolt över att vara lillasyster till denna blogg haha. då är jag med ibland! (a)

2009-03-19 @ 22:57:28
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Pascale

Hahah, mammaaaa sluta kommentera anonymt. Jag vet ändå att det är du. Jag syftar på dom kläderna som jag faktiskt jobbat kackan av mig för att köpa själv och inte dom du köpt. Mina hemlisar håller jag utanför bloggen..hahaha. Så om jag super mig jättefull och sover på en parkbänk och säger att jag är hos Lois, då kommer du med största sannolikhet aldrig få veta det om det. Fast..så kul har jag nog inte i mitt liv..

2009-03-20 @ 00:36:05
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Pascale

TACK! Vad KUL, jag blir alldeles till mig av att ni gillar den. Rahwa - jag ska tänka på det där med videoblogg. Det är ändå..level 2..haha! Äe, men jag ska se vad jag kan göra

2009-03-20 @ 00:39:31
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: yo haily

Min kommentar blir följande: Blogga om allt och inget jag tycker det är kul att få lite vardagsfilosofi och iaktagelser det är det som gör det så pascale och personlig,...för du är du, du har en aldeles egen konstform att iakta och berätta saker 4 real u are the deal, the meal..the happy meal..hahha okey flum!Anyway...det enda jag ber dig om att ta bort är allt som har med MODE att göra, fuck mode hit och dit..det kan bella sköta...so PÄC pleaseee dont commersialiizeeee...för du e för tung och för underground för det!

2009-03-20 @ 01:13:04

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback