Att lämna tillbaks.

Idag ska jag åka lämna  tibaks min läp.
Synd.

Den har strulat rätt mkt.
Och såå skaaa det ju inte vaaara, skulle Lotta, 43 barnmorska på ungdomsmottagningen säga.

Så äe, enough is enough.
Får se vad dom säger.

Tar med mig lilla Darrell som supporter.
Han kommer ba: Eey yo lyssna på min faster jao!
Hon sejjer ju til er att datan e dåli!
Fattar ni inte de elleeer!

Får se vad dom säger.
Dom kommer ju säkert vilja laga den bara.
Men jag vill ha en ny.
Säga att den strulat från dag ett som den faktiskt har.
Det var väl därför dom ville ge den till mig, o att ja såg
att den faktiskt var använd när dom sa att den inte var.

Men jag pallade inte kriga då.
Men nu har pusselbitarna satts på plats.

Shiiet..så många gånger som den skrämt mig med att inte vakna.
Den stängs aldrig av, man måste hålla in powerknappen
och liksom, ta saker i egna händer.
Äe, man blir ju less.


Jag kööper inte begagnade tekniska grejer.
Bara second hand då och då.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback