Back too liife, back to reality.

Åah! ÄLSKADE HÅPE!
Jag ska aldri mer lämna dig!
Aldrig mer vänsterprassla med nån jäkla, Fujutsu Siemens.
Vem e han liksom!
Shiiet!

Åah..håpe......äe, nu är jag glad.
Dom tog tillbaks datorn utan o fråga nåt.

Det var ju bra.

I knew it, det var för att den datorn hade varit problematisk tidigare
och dom ville väl bara bli av med den.
Men nuu har jag lärt mig en läxa iaf.
KÖP aldrig något som förseglingen e bruten på.

*En självklarhet tänker ni nu o ba: "Ooooh va dum, kom Jossan vi går,
Pascale e ba helt dum som köper nåt som redan använts.
Haha va duum hon ee åååh kolla på henne!"


Och så ba, sitter ni där o skrattar ut mig och retas o ah,
o så har jag inga kompisar o ingenting bara mi mamma
som säger att jag inte alls är dum o ful utan jättesöt,
mkt sötare än alla andra o dom har inte de ja har osv.

O mi pappa som ba, Du zka slö dom om dom zka varra elak!
O mina storebröder som ska komma o ba: Jiddra inte annars bryter jag lillfingret av dig!
O mi pojkvän som ba: Denhäär datorns komponenter
fungeeerar ju inte riktigt som dom ska o i lagboken paragraf 347 står de balbalabla.

HAHA!
Okej min pojkvän e också tuff men han e mer lugn o rättvis
o vet när saker e fel hure ska skötas på bästa sätt.

Men aså..vadååå jag kunde ju inte veta.
Ja e så naiv ibland.. O tänker mig inte att affärer ska luwras
om det inte står Livs efter namnet liksom.
El Giganten Livs - Ah då hade jag varit mer uppmärksam,
men så kul valde jag inte att ha det.

Så nu sitter jag här med en HP som är jättesnygg och designig och verkar jättebra.
Jag har en fjärkontroll till den o allt känns hajpt.

Till och med när man skriver på tangenterna känns det som en dröm.
Dom e sådär, sköna att knappra på.

Knapperi knapperi!
*här sitter jag och extraknapprar bara för att jag VILL och jag KAN.








Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback