Uöuw, pardey!

Åh, aså..den här bloggen ger mig ångest.
Haha!

Jag har liksom, gått och tänkt på att "jag måste ju öppdatera min blågg men härreguw!"
Hela tiden.
Inte kunna snappla av.
Haha - slappna av menar jag såklart.
Äe, dä slant där mä fingrarna.

Eller i hjärnan, för jag skrev det jag tänkte.

Idag har jag jäääääääääääätteont i huvudet och jag vet vad det beror på.
Sitter o drickker kawwa just nu.

Ska till Bulgariska ambassaden på fest i eftermiddag.
Det blir nog inte så jättestelt.
För mina syskon ska mä.
Då kan vi småfnittra åt alla HOLEEEY-balkanfolk.
Vi kan ha våra byxor högt upp i midjan så
det bildas en redig kacka-form o ändå smälta in.

Haha, ja!
Jag ska ha en RIKTIG kacka idag!
Vet precis vad jag ska ha på mig och mamma kommer bli så stolt.
(ett par rutiga shorts som är höga i midjan, bakifrån får jag en jättehög rumpa, helt Anitig.)

Aja, ni kanske vill se bildär.

På det ända jag gjort i helgen.




Uöuw, bild lånad av finest.se.
Jag frågade inte om lov.
Haha, men måste typ säga att man lånat,
för annars har man snott.
Mm, min kroppsstrumpa såg rätt transparent ut på bilden.
Men irl var den godkänd.
(mamma, svimma inte..jag hade på mig den fast du sa skarpt nej, haha..)




Mi an ma broda an ma cozin.
Plutiga familjen!




Ja ba uööuw cändychap!




Jag och Emmeli.
Vi ba älskar rowsa!
Och jag hatar när jag får "afro-page".




Ah, det blev ju en del idolkort på oss.
Kan visa lite fler i nästa bloggkapitel.
Måste dra en kacka nu o fixa mig inför blgrski feste.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Det var kul att träffa dig live. Hade du kul?

2009-05-26 @ 02:36:32
URL: http://foljfatima.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback