En kortis.

HEeeey sådär litte kort.
Idag är en hajpdag.
Jag har stressat en del.
Blev typ bajsnödig av all stress att jag var tvungen att ta en kackapause mitt i.
HAHA.
Äe, fan min barnsliga sida är inte okej alla gånger.

Har hunnit med typ, hela Stockholm-tour by train
på 2 timmar och massa stopp däremellan.
Åt på mackidunnalds i min ensamhet..
Satt o knaprade på oljiga strips..
Var hos läkaren...
Satt i lång kö.
Men nu är jag hemma för en halvtimma.

Har saknat min lilla bejbis.
Alltså datorn.
Den har fått ligga i säkert förvar på pappas kontor
medan jag vare bortvakt.
Pappa har alltså vare barnvakt.
Och min bejbis sladdar(blöjor) låg i en gul påse när jag hämtade honom. *Naaw.

Äe, nu ska jag byta om och sen dra på jobbfäst. *Höhö.

Hinner inte festa till det med en bild
Eller jo. kanske., vänta...





Ah, det var ju inte så mycket att hänga i granen men det är ju iaf nåt.
Litte färglatt.
Åah, jag älskar mina glasögon!

Får kommentater för dom hela tiden.
Äe, där gjorde jag ett bra köp.
Synd att jag aldrig använder de andra me Fack you-märket.


Kommentarer
Postat av: tess på jobbet

hoj hoj pascale, nu har jag också hittat hit. så nu vet du de liksaam ;) och jag gillar också dina griller :)

2009-05-19 @ 22:53:27
Postat av: Pascale

Haloj Therese! Vad kuwl att du hittat hit, känn dig som hemma =P

2009-05-20 @ 20:16:56
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback