Jag brukar skriva rubrik efter inlägget och inte före.

Haloj kapten!
Eller oj, det kändes inte rätt.
Aj aj kapten!
Men det blev inte heller rätt.
FAN VAD FEL!

Fast ah, det finns ju lag på hur man får öppna en hälsningsfras.
Men aj aj kapten kan man bara säga ifall man vill bekräfta att man uppfattat nånting.
När någonting SKALL göras.

Aja abcd jag yrar för mig själv.
Idag är en bra dag.

De dagarna jag sätter på datorn på morgonen - dom e bra.
Då betyder det att det att det är dags att vända blad.
Näe, det betyder de inte alls det.
För då betyder det att jag vaknat pigg(okej, någorlunda) och på rätt sida.

Jag tog mig friheten att få lite sovmorgon, tänjde på gränserna litte.
Höhö.

Fast det var jag värd.
För jag är fan alltid värld saker.
Haha, oj. VÄRD ska det va.
Och nu e jag bara helt onödig när jag egentgligen
borde kasta i mig min gröt och slörpa i mig mitt kaffe
o klä på mig braller o so viedere va.

Näe! Hej DÅ!
Nu går jag.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback