Lycka.

Om endast 4 dagar kommer ni se mig lysa upp som en sowl.
Äe, jag kommer typ. lysa starkare än solen.
Jag kommer vara så glaaaaaaaaaaaaaaad!

Nedräkningen har redan börjat men nu är det så näära så näära.

Ps. Nån som vet nån som vet nån som vet nån som vill hyra ut sin lya?
Stoor 1a eller mer, obs EJ Skogås eller Trångsunds-måod.
De e iiiiiiiiinte pall!
Jo, jag är kräsen.
Måste fan ha nära till stan. Ds.

Den dan jag slutar vara kräsen är typ,
om jag har barn och ingenstans att bo och allt känns knivit.
Men nu har jag det ändå rätt bra.




Jag med min favvohalsduk.
Nu är snart sommarn här och då kan jag inte ha den längre.
Jag dödar verkligen ett klädesplagg eller så om jag verkligen gillar den.
Hahah..det är inte som att jag har brist på kläder.
Men jag vill vill viill ha på mig den o då får det bli så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:

http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar. Tiden läker inte alla sår!



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-05-10 @ 22:00:23
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback