Mini Kawoulé.

Helloo people!
Fan vad skön dag egentligen.
Jag har vart slapp.
Fast ändå inte,
Jag har ju jobbat lite.

Men jag är slapp nu.
Ska strax börja röra mig mot gymmet.
Det känns som att det börjar bli dags igen.
Valuta för pengarna liksom.

Just nu ligger med min nya kärlek - Babyläp Upgrade på magen och ah, bara chillar.

Tyckte det var dags för lite youtube.
Hade inte vart inne där på länge och hängt.
Kollar alltid om det finns nya zouklåtar och sånt.

Hahah, jag gillar att kolla på privatfolk som lägger upp dansvideos på sig själva.







Jag ba, HON kan röra sig.!
Cookie som e värsta hatern ba:
Ah, men kolla vad fult dom har hemma varför ens ta en sån video?
Hahaha!..Haa heeyröör!

Jag kom på att shit, jag älskar verkligen att dansa.
Och ah, jag är ändå bra på det.
Säger min pappa.
Han är så stolt och ba: Ah ouee Pascale elle á son coté blac.

Men..jag kan inte dansa med armarna.
Hahah, jag vet typ inte vad jag ska göra utav dom känns det som.

Om jag dansar med händerna, då är det om jag är hinkad
och står på Stures o ba:
Uööööuuuuuuuw its a pardiii! Everybodu come ååaan! *släpper loss med ena armen i luften.


Är, ag är mer för rumpskak.
Men skulle verkligen  vilja lära mig magdans.
Eller ah, att dansa fint och mjukt med överkroppen.

Haha, direkt efter att min mamma läst detta inlägg kommer hon ba:
Ama varfor du säger inte till mig,  jag kan lära dig!

Alltid när jag dansar säger hon: NEE du dansar för hårt!

Min mamma tycker man ska dansa vackert  och hemlighetsfullt typ.
Inte vulgärt.
Men jag är nog inte så Mona-Lisig av mig..

Kommentarer
Postat av: Elsis

hallå jag e ledig på fredag, ska vi göra innan-hink hos mig och gå ut o öva på monalisa tänz?

2009-05-06 @ 21:39:25
Postat av: Mika

alltså jag kan typ inte titta på när folk bara dansar o har kul för jag har blivit för hjärntvättad av alla viktiga regler inom typ jazzen o baletten. t.ex så stör jag mig på att hon spänner o drar upp axlarna. men det finns ju inte direkt någon strikt teknik inom just den här dansen så jag får hålla det för mig själv :P

2009-05-06 @ 21:54:07
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: cooke

det var cookie som skrev det där, mickis stod kvar på den här datorn

2009-05-06 @ 21:55:09
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Pascale

Elziz - Jaaaa, det låter ju kuwl! Ja mejlar dej*haha. skoja. jag ringer. mm..det gör jag..jag ska ta o ringa.....ah...jag trore...............MM, jag ringer!





Cookie - Ah men de e sant, hon spänner ju faktiskt axlarna.

Hahah, som huvudet är påklistrat direkt på axlarna.

vänta bara, neeey neey veentaa! Ja ska bättla!

2009-05-07 @ 06:49:10
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Els

naaaaaaaeeeeei du vill bara ringa för o kunna säga "ahmenvarrå du svara ju inte?"



när du vet att jag inte har en telefon..



eller jag har visst en lånetelefon. men du har inte numret..

2009-05-07 @ 11:00:53
Postat av: Pascale

HAHA OJ! Helt ärligt, jag glömde faktiskt bort att du tappat delifon! ojj oj oj hu ka vi jöra nuu då?*Maggan, 72



Vi får återkoppla ti varann via msn.

Jag är på gä.

2009-05-07 @ 22:18:32
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback