Att tro för mycket om sig själv.

Hahah, jag kommer hela tiden på mig själv med att
tro att dan efter jag gymmat, DÅ syns det!
För då har mina muskler börjat komma fraaaaaaam,
jag har plötsligt blivit mycket smaalare och ah..
Jag har blivit nya tränings-Pascale.
Allt bara flyter påååå.

Jag får sånt jeeekla självförtroende o ba: Oh ooh oh oh oh oh oh oh oh! (Bajonce-walk.)
Jag liksom, promenerar barnbent i hemmet och smygkollar mina ben i spegeln.
Stannar till, spänner min mage.
Spänner mina armar o ba ropar: UUUU STRONG LIKE BULL! *Upprepar det flertal ggr

Ah, jag beter mig som en riktig tonårskillä som precis börjat gymma.
Typ för att konpensera upp finnarna.

Intalar mig att:.... jo-oh, man ser ju faktiskt konturerna så *nickar instämmande till mig själv.
Jag är helt enkelt VÄRD att äta sötsaker och hoipps.

Ja, ÖSCH vad jag är ytlig.
Men det är bara bra.
För sen går det bara utför.

Plötsligt sitter jag där, med underbett o en ful kacka som ser ut att ha gett upp hoppet.
När jag faktiskt har potential till att ha fin cuerpo.
Ah, men varå.
Om Riäna kan då kan också Pascale.





Okej denhär bilden la jag enbart upp för att få en viss person att hoppa till.
Han vet vem han är.
Jag frågade honom ifall han kollade på ett Youtubeklipp jag lade upp förra veckan.

- "Äe, deee klickade jag mig inte in på.
Jag tyckte att jag skulle avstå det.
"
Sa han formellt.

Hahaha!
Äe, verldens goaste person har vi där.

Och jag bara skrattar.

Äe,  nu ska jag ta och göra lite nytta.

Kommentarer
Postat av: N E T T

haha ja är kanske lite sen, ja läste ignom lite kommentarer och hitta dina som ja inte godkänt! sorry.. tack iaf och hoppas du fortfarande gillar den ^^



Vars kommer dina päron ? :)

2009-05-13 @ 21:15:26
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback