Rumptrixet.

Hahah..jag hade värsta skrattanfallet för en stund sen.
Cookie kom hem från sjukan och promenerade i troser,
så kommenterade jag hennes kacka.
Sa att den var såhär: Plurru ru rupp!*skakade skinkorna

Hahah, det är typ...ah, men vissa människor står på ett visst sätt.
Som att rumpan är en platt säck. o benen e sådär RAKA.
Då får man en riktig kacka.
Som en sandpåse.
Kompakt men ändå så lös.
Sådär stod Cookie iaf.

Hon brukar stå så.
Elsa har också en tendens att göra det.

Jag tror jag står lite kobent,
iaf ah jag försöker inte försvara med att förvärra mig själv.
Men that's how i stand och det är mkt fuwlare.

Iaf, när jag kommenterade henne så spände hon skinkorna
och släppte samtidigt som hon gjorde pruttljud med munnen.
Hahaha..det var så rändöm men ändå inte.

Det var typ höjdpunkten på min dag.
Äe, men det är sånna här grejjer som typ jag tycker är roligt.
Jag har jättebarnslig humor.
Tänk att rumpor kan vara så roliga.

Eller ah, inte alla.
Det finns jätteseriösa rumpor.
Som man bara..SER på dom att dom menar blodigt allvar.

Jag bad Cookie göra om rumptrixet och visa mamma.
Mamma vägrade först för hon tycker vi är sjukt barnsliga.
Men till och med hon skrattade.
Så där ser ni vart jag fått min humor ifrån.
Haha! Skoja, nä men Cookie kan faktiskt få vilken torr
kotte som helst att skratta åt hennes påhitt.

Hon e preeciiis som sin sysstör!




*Plurru rurupp!

Kommentarer
Postat av: elsa

((!!))





Det känns som att vi behöver ett krismöte

2009-05-06 @ 13:02:23

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback