Stresspascale.

Egentligen skyndade jag mig hem efter jobbet för att hinna tvätta.
Men kände mig så jävla stressad så jag ba
Näei! Nu hoiter ja irehär!

Ja ba:.............
All the things u said all the things u said runnin
through my head runnin through my head! (t.a.t.u-lyrrics)

Öppnade yttedörren, släppte ned väskan tog av mig mina skor,
tog på mig mina tofflor, tog tvättstugenyckeln och gick med
bestämda steg ned till tvättstugan och bokade av tvättiden.

För jag bryr mig inte om jag använt alla trosor förutom de som ger mig fyra rumpor.
Varför har jag ens kvar sånna trosor?
Ah, jag tänker väl att min kacka ska förminskas
men det gör den ju inte av sig själv.

På lördag ska jag tvätta istället.
Och nu ska jag åka och shoppa lite underkläder
så jag klarar mig till min framskjutna tvättid.

Kl 19 börjar jag jobba igen under vårruset.
Det måste vara de skönaste jobbuppdraget hittills.
Har väldigt mkt att tänka på just nu.
För det är en massa nytt och jag är väldigt glad och ser det här som värsta äventyret.
*Uöööuw life is a rollercoster!

Mitt hälsosamma liv började i måndags.
Men igår kväll åt jag Bén o Järrys.
Min bejb köpte nånting som enligt honom skulle göra vårt liv bättre.
Jag trodde på lägenhet, men det var en platt-tv.

Ja ba åah! Ah, men de kan ändå vaara bra o ha.
Men istället blev han kär i tvn o inte i mej.
Så det var ju lite tråkigt.
Men jag ska ge honom några dagar.
Jag sov med ryggen mot för att markera.
Hahah, hur kan jag bli svartis på en tv?!

Äe, men tv är allt bra o ha trots allt.

Jag har alltid sagt att jag inte tänker ha tv (.....tv,tv,tv babbel babbel babbel)
hemma hos mig.
Men numera kan man ju använda tvn som dataskärm o de e ju helhajpat.

Åah, jag är inte ens svartis längre!




Kommentarer
Postat av: Elsa

hahahaha



"Jag sov med ryggen mot för att markera."



SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå bra o såååå sant. Bästa.





Synd att de inte märker "markeringen" bara.

2009-05-27 @ 21:22:51

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback