Tänk om jag skulle sprungit vårruset

Honny im hååååom!

Ah, tänka sä att ja e tibaka.

Det var jättekul på vårruset.
Var där igår med och delade ut flyers och såg glad ut.
Kul att se alla Gunillor och Birgittor passera mållinjen.

Hahah, äe fan nästa år då borde jag också vara mä.
Tänk vad ballt ifall jag hade vunnit vårruset.

Hahah, heeelt olikt mig att vara med på en sån grej.
Men bara för sakens skull.
Kanske ska göra det.
Jag är trots allt väldigt snabb.
Men min kondition är inte på topp.
Och sen är jag nog för uttråkad.
Fast mest lat.

Ah! Peter Siepen kom helt rändöm bakom mig och frågade
ifall han fick ta kort på mitt hår för att det var coolt i sowlljuset.

Jag måste bara säga att jag är så glad över att mitt hår är "normalt" igen.
Om ni bara visste hur knas det var tidigare..
jag gick från att ha tre hårstrån som inte orkade krulla upp sig
till ett stort burr som det är nu.

Förut växte det liksom ut RAKT från ingenstans.
Jag var faktiskt deprimerad.
För jag hade ju lockigt hår innan.
Visst, håret kan ändras med åldern, men för mig vart det verkligen drastiskt.

Men nu är det bra igen.
Blir superglad när jag får snälla kommentarer.
Jag kommer typ, ALLTID ha utsläppt, för det är jag värd.
Det är lite som, if u got it flaunt it.

Hahah det är lite som på Ricky Lake.
 "I was ugly in highschool but look at me NÄÄÄÄÖÖÖW!
*Bryter sig ut genom en pappersvägg.





Ok, jag är inte så bra på att få till ett leende utan att det ser falskt ut.
Precis som när 8åringar frågar varann, - Kan duu rapa på beställning? Dee kan jag!
Ah, jag kan inte göra nåt på beställning.




Kommentarer
Postat av: N E T T

nej men det är just de, man vågar inte säga och göra för mycket!

man blir ju påhoppad och ingen gör nått.



en man va på mig och min kompis, skrek blattar osv för ett bra tag sen. han slog till och med min polare med en käpp och ingen gjort nått.



jag är så avis på ditt hår måste jag säga längden, kan inte få de lika stort ;( sen stelnar de och blir världens afroooo!

2009-05-27 @ 23:41:06
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: Fatima

Mm, det är verkligen skitfint.. Skulle varit fett tacksam om jag hade den längden ELLER texturen (kan man ens säga så).

2009-05-28 @ 03:54:36

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback