This is ma song!

Piii pappa parra pop, pi pappa parra pop, pii pappa parra pop...
pi pappa parra popAMMA SKÄTMÄÄN!
Hej.

Har inte ni nån låt som ni bara kommer upp i huvudet då och då.
Från ingenstans.
Jag har skätmän och Åh! Åh Å-åååh ( Lumidee)
Det är sånna låtar som ba. helt sonika dyker upp i min hjärna
när jag själv minst anar det.
Haha.

Dom har ändå följt mig i alla år, så jag börjar undra om det är "mina låtar".
Ah, men som när man är på club o ba: OH! DET HÄR ÄR MIN LÅT!!
I för sig är det alltid så för mig.
Alla låtar är mina låtar.

Iaf.
Jag är hajpad.
Har sovit midda 2 timmar och ah, nu är jag fit for fitht.
eller ah, fit for seriekväll.

ALLA ska till Bärnz ikväll.
De e kinesisk hiphop eller nåt.
HEEELT inte min gräj.
Så jag tackade nej tack.


Nu ska jag gå vara  med min bejb.
Det ska bli så jäävla skönt med ledighet imorn.




Här har vi legenden.
Scatman John.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback