Tomatsoppa.

Hahahaha just det, jag måste berätta.

En gång i Bulgarien, när Elsa var liten,
då fick hon tomatsoppa - domatena supa, på bulgariska.

Vene vare var hon var på..ah men hon var gäst nånstans, 
minns inte riktigt vad som sades.
Bara det roliga.

"Domatena supa" Sa dom och sköt fram en skål till henne.
Elsa åt nöjt.

Nästa dag var Elsa hungrig igen.
Då sa hon - "Domatena supa"
Då fick hon tomatsoppa.

Dan därpå sa hon så igen, och igen och igen och igen.
Oj, hon måste verkligen älska vår tomatsoppa tänkte dom.
Men Elsa trodde dumatena supa betydde "jag är hungrig".


"hmm..varför ger dom mig tomatsoppa helatin...."



HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA!
Jag får tårar.

Eller ah, nu ljuger jag.
FAN VAD JAG LJUGER!
Jag FICK tårar heter det.

För i skrivandets stund ser jag ut såhär:




Äe, nu tänker jag nästan sova.
Fast bara nästan.

Kommentarer
Postat av: Hwej

ÅÅ vart har du köpt dina tights???

2009-05-14 @ 11:16:59
Postat av: Pascale

Hej Hwej!



Jag köpte dem på rea på Bikbok.

2009-05-15 @ 15:15:00
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: cookie

HAHAHA!

2009-05-17 @ 21:43:25
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback