Uppföljning råtta.

Jag dör av garv just nu.

Leo berättade precis att dudens bästa kompis som också bor där,
han hade sagt :- Leo stäng din dörr, för råttan har kommit ut ur hans rum!

Så dom kämpade allihopa nu för att leta efter råttan, den sprang in i köket.

Tänk er med sina snabba små ben, takatakatak!
Den e död nu.
Dom pokeade den med nåt föremål.

Fyfan vad äcklig man kan vara!
Aså det där är bara sjukt.

Tänk att han sov helt ostressat med vetskapen
om att det fanns en råtta som satt och naggade på
hans smutsiga kassonger o typ, en skål med matrester i.
Typ, med en smutsig strumpa som ligger slängd.
Han ba fortsatte med sitt vardagliga liv.

Men det jag undar e typ, vart den kom in.
Det är inte precis som att dom bor på neder botten.

Leo ba: - "Hur kunde du låta den bara vara i ditt rum?!!"

Dude: "- Ameh! Den var ju under min säng vad skulle  jag göra!"(fast på engelska)

Leo: "- Ah, men vad fan gjorde den där!!?"
Dude: - "I don't know, it's exploring."


HAHAHHA, JAG DÖR ÄNNU EN GÅNG!
Fick precis höra att duden hade namngett råttan.
Viskarson, hette den!
Wiscörsön.
Den var gråbrun med lång svans.
Fy herre..

Jag ba, Men, Leo - vad har du att säga, som sista kommentar sen kan vi glömma detta:

- Äe, jag känner mig uppgiven.



Äe, nu ere sovdags.
Fast vill måwla mina nawglar först.

Kommentarer
Postat av: Priebe Ideal

Haha, Trodde först att råttan var hemma hos dig, fick läsa en extra gång bara för att dubbelkolla om det verkligen var rätt vilket det som tur inte var :P

2009-05-11 @ 23:51:44
URL: http://priebeideal.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Dos he belif you?"

2009-05-12 @ 00:09:12
Postat av: Mika

hahahhahahahhah! asså. AHHAHAHA

2009-05-12 @ 10:01:58
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: sarisen

är ganska ny här.. är du ifårn gambia o sverige?

2009-05-12 @ 15:56:19
Postat av: Pascale

Aha, vad kuwl! Vélkommen.

Näe, jag är från Martinique och Bulgarien =)

2009-05-12 @ 17:31:44
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha-ha-du är från värmdö

2009-05-13 @ 19:56:05
Postat av: Pascale

MEH-MAMMAAAH du bara förstör. Jag är inte alls från Värmdö! Bara i passet.

2009-05-13 @ 21:39:20
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback