Ey yo warrap ma nigga n all ma fellöz.

Fan vad härlig dag vi har haft det.
Och när jag säger jag menar jag vi.
Hahah oj fel.
När jag säger vi menar jag jag.
Som i Pascale har haft kuwl.

Har haft en heldag med fämilyn. Småkusinisar och brorsbarn
och morbroder och mormoder och brorser o mammer osv.
Jättetrevligt.

Vi grillade.
Och jag drack vin. och rhum.
För ah, det är ändå det man gör.
För att hejja in sommaren.

Nu ska jag inte ta mig ett slurp, utan jag ska posta in bilder
från dagen som jag tog med min mobbe.
Jag ska lägga mig till rätta i min säng och kolla serier.
Och prata med min man.
För det är jag värd.



Jag fick låna Darrells New Era-keps.
Blev helt....bädder den ever.
Ja ba: NÄPPY BOY REJDIIOOOOW!




Vet inte om min mamma vill vara mä på kort.
Nu är hon med fast bara pyttelite.
Äe, hon e söt, mimamma.




Jag ba: Naaaaw va guuulliiigt!
Det står liksom hans namn i tuffa kepsen.
Så att man ska veta på dagis - ah men dehär e ändå Darrells.















Min lilla daaaaaajmooond.

Näe, nu fan börjar jag bli alldeles gäspig
Det kanske inte alls blir seriemåod för mig ikväll.
Jag känner mig som en 70åring.
Med tröttheten och så.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback