Oh häppy dey.

Haha..jag och mannen pratar om vad våra barn ska heta.
Tjejnamnen har jag redan haft klara så han får bara deal with it,
men det är ju ändå 50% chans att det blir en liten näppy boi.
Mer, för jag har för mig att deet föds mer pojkar än tjäjor.
Och då får Lee bestämma.

Det här var hans namnförslag..
Nils
Piotr


När han sa Nils var jag tvungen att göra "sätta i halsen-host med tungan ute".
(Man gör så om nåt är jobbigt.)
No offens Blondinbella, men Nilz är inte särskilt fint.
Jag hade aldri blive tisammans me nån som hette nils.
Haha. direkt vid - hej, nils, första presenteringen åd hade jag ba, ok hejdå.

När han sa Piotr skrattade jag bara rakt ut.

Men vi kom inte längre än så.
Likabra.
För det blir inga barn här inte.
Äe, så kul ska vi inte ha det.

Idag har jag lekt hela dan med de små i fämilyn.
Legat i sowlen och glassat utan glass.

På kvällen har jag bara pratat med mannen och kollat serier.
Mysigt har det vare.




Kommentarer
Postat av: Elli

HAHAHAHAAAA jag dör!!! NILS?! Jag o Vicky prata förut och utsåg det till världens osexigaste namn.

En Nils är verkligen en kille med jättetunt, fjunigt, vittblont hår som flyger upp och ner i takt med att personen går så att man ser igenom till en röd hårbotten. Han är röd för att han rodnar för en nils är en väldigt känslig person.

2009-05-03 @ 12:14:14
URL: http://twinhood.blogg.se/
Postat av: Pascale

Elli - Hahahaha! AAh det var en asbra beskrivning på en Nils! *Till en röd hårbotten. haha..

2009-05-03 @ 19:01:47
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: cookie

Jan är ju nästan det fulaste namnet. Inget slår Jan.

Bengt- Jan. Jan-Göran. Näe, det är Jan.



Fernando vill att våran son ska heta Vincent. O det är sådär, inte fult men ändå inte WOW heller. Det bara är. Lite mobbat..Vincent.

2009-05-03 @ 23:34:03
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback