Bajs!

Haloj!
Fan vad fin dag idag.
Och jag är extra glad.

Sitter och filar mina naglar mellan varven.
Jag låter det alltid gå så lång tid emellan varje nagelomhändertagning.
Så tillslut ser det ut som om jag har klor.
Äe, det är inte så jättehajpt.
Så jag kortar ner dom lite nu.

Ok, nu har jag fan filat på som fan.
Hahah, fan jag och min kusin hade ju en nagel-tävling.
Den som hajpar upp sina finast.

Ah, vi fortsatte aldrig på den.
Men de e bara för att ah, jag har prioriterat andra sakör.
Men det kommer, iaf från min sida ;)
Vene hur kusin ställer sig till den saken.

Snackade med min svägerska igår.
Frågade hur det är med barna..

- Svägerska: "Jo, Morris har precis lärt sig läsa sitt första ord".
- Pascale: "Nääää vad roligt! Vad var det för ord".
- Svägerska: "Bajs =) *Stolt mamma".
Hahah!

Tänk att lilla Morris första ord var böh..ah!....jiii...ss!
Äe det är coolt!



Söta Lilla Elsa.
Ok, så liten är hon inte men hon ser
ut som en söta lilla Elsa på bilden iaf.
Så fort jag ville ta kort på henne så vände hon ryggen till sådär stureplansaktigt.
Så som man ska göra.
Hahah.
Typ alla bilder är på hennes rygg.





Vi var på stures.
Det blev en lite spontan kväll .
Äe, det var kul.

Nu ska jag klä på mig och dra iväg och jobba lite under vårruset.
I regnet ser jag nu.
Fan.
Jag får ha kapuschong på mig.
HAHA! Jag fattar inte att jag just sa dedär!
Kapuschong.
Sååååååååå 2002!

Äe, nu drar jag.



Kommentarer
Postat av: Q- E

okej För det FÖRSTA så ser jag hoitmobbad ut på samtliga bilder. Bra att du visar hela världen..



för det ANDRA så känns det äännu mer mobbat att jag verkligen inte ens minns att det togs bilder.



guuu!

2009-05-26 @ 19:59:18
Postat av: chanel

du va jättefin på bilden pascale

2009-06-01 @ 17:06:32
URL: http://chanelsdiary.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback