Im bäk.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Aså jaaa, jag veeeeaat!

Var har jag vaariiit, varför har jag inte uppdateeerat osv va.
Jag har liksom inga men, eller nästan.
Jag har inte vare hemma så mycket.
Har mest haft qualitytime med boy.

Ah just det ÖÖÖÖSSH!
Var ute i lördags, HELT ohajpad var jag.
På Bärnz..

Jag ville till Bar XL som vi hade planerat, men alla andra ville till terassen.
Så jag blev omåodad som fan och ah, jag kunde inte hantera min surhet.
Helt jobbigt, jag blev besviken på mig själv.

Jag försökte verkligen vara glad,
men alla danssteg jag gjorde kändes så falska och fula.
Ah, jag kände mig som ett enda stort underbett!

Jag KAN verkligen inte dansa till arembi och hiphop.
Hänger liksom inte mä i lyrricks.
Ah men, jag vet liksom inte hur jag ska bära mig åt när alla andra känner samhörighet.
Jättejobbigt.

Och det hjälpte inte att jag fick massa snea blickar från brudar
som tror dom e mkt coolare, mkt snyggare, mkt bättre.
Man blir ju fan less.

(Ok, jag vet att jag ser bra ut o att det är därför,
ska inte spela som att ja e tussinussi o gulli o inte fattar vaaarför.)
I vanliga fall bryr jag mig inte, men nu blev jag fan sur på ritkgit.

När folk får i sig alkohol då kommer liksom, ballheten på köpet.
Hahah, det var en brud som försökte starta bråk med mig på toaletten,
när jag ignorerade henne så ville hon på nåt sätt vara bitchig
så hon försökte bump into my boyfriend och få hans uppmärksamhet sen på dansgolvet.
Hahah!
Äe, tjejer kan vara roliga.
Jag som liksom inte gör nån harm till någon.

Okej, jag KAN vara riktigt ond tillbaka mot folk om jag vill.
Jag har också min karraktär,
men hajar inte måoden med folk som har attityd för ingen anledning.

Äe, skärpning!






Okej , ni kanske inte hade lagt märke till
det här om inte jag hade nämnt det nu,
men kolla min nacke.
Jag ser fan ut som en kulstötare på den här bilden.
Hahah..

Kommentarer
Postat av: cookie

haha, jag har också en sån nacke. helt såhära BUU

2009-05-18 @ 22:30:01
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Fatima

Jaha..Det är därför du inte har uppdaterat. En viss person har tagit upp VÅR bloggtid. Haha



Kul för er! :)

2009-05-19 @ 12:45:03
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: hajlikset

jajajajaa mer bloggandeeeeee från pääckeeen!!! När ska vi leka?

2009-05-19 @ 12:55:08
Postat av: elsi

äh, din nacke e inget mot MIN! MOUAHAHAHAHAHAH



2009-05-19 @ 23:57:14

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback