Jag är som tequila, man får ta mig med en nypa salt*hoho haha heheh hihi

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Halvhajpad inför ikväll är jag.

Igår var jag uwte med kusin E:et.
På Rose, village en sväng och sen till stures.
Det var väl en helt okay kväll.



Så långt kom jag igår när jag skulle uppdatera er om livet på den vilda sidan.
Men äe, inte gick det att ladda in bilder inte.
Så jag blev ohajpad och sket i att posta inlägget.

På request drar jag väl till med ett inlägg.
*Keeej raah!
Det är min boy som ba åååaah saaknade att läsa här o ville ha kul typ.

Var ute både fredag och lördag.
Äe, det har vart en bra helg, men den gick jekla fort!

Vill passa på att välkomna lite nytt folk.
Mina chefer o arbetskamrater.
Jag blir glad att jag fått lite nytt klientel.
Hahah..men nu känner jag mig en aning bevakad.
Men dom förstår typ hälften av vad jag skriver.
Jag undrar hur dom uttalar "måod".

Dom sitter väl där, rotar bland alla inlägg helt hungrigt med underbett.
Försöker navigera sig fram och se om jag smygskrivit nåt om dem.
Men smarter jag är tuffare än så ;)

- "Man ska könna chilja på jåbb å.....å freeeiitiid va!"
Skulle Conny, 37 säga.

Jag träffade en man på tbanan som hette Conny förresten.
Inte för att vi pratade, utan han satt bara mittemot mig med en blåkläder-tröja
och en grå urtvättad jeansväst som det stod Conny på, på ena bröstfickan.
Han var verkligen en riktig Conny.
Dom brukar ha vattenkammat hår.
Connö!

Aja, sidospår.

Jag kan  ju vara rätt taskig när jag skriver om folk,
men på ett mer skämtaktigt sätt.

Om det alltså är någon som har en gammal moster som
heter Anita behöver man alltså INTE ta upp för att
hon möjligtvis har en Anita-rumpa.

Jag tänkte bjussa på lite bilder.
Lite sa jag, jag har inte så många.



Utanför Rose, astråkig club.
Gamla Berzelii som dom har försökt hajpa upp.
Som att sminka en gris.
Det var väl ah, bara stela brätz o en strippstång där.





Ah, jag har ingen som kan ta kort
på mig så jag får ta saken i egna händer.




Hahah, Elsa bjöd på jättegod broccoligratäng..
fast halva pastan hamnade i diskhon..
Hon e så ostressad.
Hahah äe, det hade vi kul länge åt.




Ah, men det var så jävla gott!
Hon är sjukt grym på att laga mat.

ASÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
JAG BLEV HEEELT HEELT DISTRAHERAD NU!
LEO BERÄTTADE EN SJUK GREJ NYSS.
Men ah, det krävs ett eget inlägg för den saken.
Återkommer strax.

Men ah, hade en hoitbra helg (skitbra).

Har inte dokumenterat det så bra, äger ingen riktig kamera ju, bara mobilen.
Men ah, nu märker jag hur tråkig jag blev på skrivsättet,
det är för att denhär grejen dödar mig.
Jag är så chockad  men ändå inte.

Aja, BRB!

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback