Uööuw, life is a rollercoster.

Jag har preciis upptäckt Spottify.
Fan va grömt ju!
Fast jag vill ju könna ha låtar i min ipod.
Men de lugnt, för de fixat ju youtube converter.
Oh, alla dessa gratisprogram..
I lövem!

Hahah, imorse på väg till jobbet satte jag på Cookies ipod.
Hon hade glömt den i min jacka. *Lämnar spår efter sig
Så ah, ja tänkte ää! Jag har ändå tröttnat lite på min musik.
Ja ba: UöÖÖÖUW! I want something neeew!
I Wanna parrrdiii!
Kände mig helt som Faisty i Everybody loves Ray-serien.

Vänta nåt är fel i can feel it in my vains a den heter FOR the love of Ray.
Men ah, iaf.

Sätter på iCookie.
The Cardigans - My Favourite Game kom upp.
Nu tänker jag ändå att det är soundtracket ti Cookies liv.
Ah, men typ.
När hon sminkar sig..
När hon tar en cigg o blåser ut röken sådär tufft.

Lyssnar lite till..
Och hela mitt liv blir till en rollercoster.
Jag blev liksom, likgiltig ti livet och ser plötsligt ut som en nonchalant tonåring jag med.
Plötsligt var jag för lite sminkad.
Min urringning  var inte tillräckligt djup.

Ah, Gud vet hur mkt tankar som snurrade i huvudet på mig.
Det kändes precis som om jag låg på min säng med håret utspritt
och blev filmad uppifrån sådär runt o runt i cirklar.
Lite drama över det hela.

Och sen blev det nästa Liljeholmen och jag var tvungen att vakna ti liv igen.
Men ah, en fin upplevelse var det.

Man förstår bäst om man lyssnar låten själv.
Den är gammal men ändå sådär. att man kan gilla den.
Åah, gör mig glad o lyssna en bit nu.
Bara så du får upp hajpet.
Annars kommer hela det här inlägget ha varit onödigt för
dig att läsa eftersom du inte förstått exakt hur jag menar.
Det är typ som om ifall nån skulle uttalat kacka fel.
Jag måste nästan göra ljudklipp på hur jag uttalar saker här.





Kommentarer
Postat av: cookie

hahah shit, jag trodde verkligen du skulle dissa den haha.

2009-05-26 @ 17:44:15
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback