Inneboende.

Minns ni Dudeigaste duden i London?
En av min killäs roomie.

Han var ju helt ostressad och skarrig som person.
Okey, jag är inte världens mest pedanta person.
Kan ha det väldigt stökigt omkring mig med kläder och så.
För jag drar alltid ut hela min garderob när jag ska klä på mig.

Sen kan jag låta det ligga utdraget i dagar utan att bry mig.
Dumma mig.

Fast det finns ändå gränser.

Äe, men man har mer lust att hålla det fint när man är hajpad över nåt.
Just nu är jag det inte.

När jag köper lya och fixar den helt nice och fin, dååå ska jag ha det så fint så fint.
Ska bli nya IKEA-Gurl.

Men ah. back to dude-killen..

Den här snubben..han har fått en inneboende på sitt sovrum.

Hör och häpna.. EN RÅTTA!
Dom upptäckte den och den sprang snabbt in under hans säng.
FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!


[18:54:13] L: asso fattar du hur skarrig carlos e han har mus i sitt rum
[18:54:29] ppasc: EN MUS?
[18:54:40] L: fan va skont d ska bli o komma bort fron det har stellet
[18:54:46] L: aa som ratta
[18:54:48] ppasc: HAR HAN EN MUS
[18:54:49] ppasc: VA
[18:54:51] ppasc: aså som jhan köpt
[18:54:56] L: nej
[18:54:59] L: som kommit in dar
[18:55:01] ppasc: eller råttor i lägnehten
[18:55:04] ppasc: ABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[18:55:12] ppasc: VA GROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVT FYFAN VA GROVT
[18:55:14] ppasc: LEOOOOOOOOOOOOO




Stackars stackars min Lio.
Han har stängt dörren till sitt rum och sitter där och längtar hem.
Älskling..

Hur kan man va så ostressad som duden?!
Jag frågade vad han saaa, vad han gjoordeee, vad som händee.

Och Leo ba:


" -  Ah, men han skrattade sitt vanliga dude-skratt och letade efter råttan bara.
Hittade den inte och inget med med det."

Jätteäckligt..
Men råttor är vanligare i London än här i Sverige.
Shit..men nu ska jag städa lite.

Är rädd för småkryp
Jag hade dött ifall jag fick in en råtta i mitt rum!
En gång i London såg jag en spindel i hemmet.
Blev helt hysterisk och började städa som fan.

Flyttade undan sängeen, dammsög heltäckningsmattaaan,
letade i varje hörn och vrå efter dendär jekla spindeln, men hittade den aldrig.
ifall jag hade vart på film hade det sett ut som att man spolar fram filmen.
Så hajpad och snabb var jag.

Shit, tror aldrig jag städat så mycket som den gången.
Och det var ändå bara en liten spindel som kommit in genom fönstret typ.

Äe, uss..dudeigaste duden gillar vi inte.
Han har verkligen tagit stökigheten till en ny level.
Det är typ, som på Ricky Lake.
"-  Help me, my son never clean his house"
Och så filmar dom typ fimpar i gamla ölburkar osv.
Och han som ligger på soffan med nätlinne.
Kollar tv och äter cheeseballz och det typ, fastnat smulor i magen.

USCH!



Goglade på messy room.

Kommentarer
Postat av: Mika

shit. stackars lilla leopojken. Han fattade liksom inte allvaret. HAha jag trodde det där var ditt rum först.

2009-05-11 @ 08:34:17
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja fatta helt fel.

trodde först du prata om carlos från desperate housewives. (dunno why)

sen när du sa att de va i london

tänkte ja ba "utspelar sig desperate housewives i london"

men nejnej :(

2009-05-11 @ 15:42:49
Postat av: Anonym

haha ja fatta helt fel.

trodde först du prata om carlos från desperate housewives. (dunno why)

sen när du sa att de va i london

tänkte ja ba "utspelar sig desperate housewives i london"

men nejnej :(

2009-05-11 @ 15:43:18
URL: http://harem.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback