Coolisen.

Usch, jag hatar att känna mig stressad.
Och ah, min blogg är bara min lilla blogg.
En fjantig liten blogg. som en röd tumvante någon tappat i snön typ.
VA! Vad säger jag!
Det är den inte alls det!

Dumma mig!
Att jag ens kan säga en sån grej.
Min blogg är typ, den enda bokföringen jag gör.
Det är självbiografi.
Inte alls fjantigt.

Men det jag ville säga var, att jag känner mig stressad,
för att jag VET att jag måste måste sova för att jag behöver
sömn för att kunna tänka rätt o inte fel va.

Vara på bra humör och solstråla osv.
MEN, jag vill ju hejja lite på er anonymisar.
Smygläsare.
Jaa..just det..du.

Hahaha, vad töntig jag är.*Ja just det
Inte alls så cool som jag verkar.
*Uöööuw, cool bakom dataskärmen oueee

Fö ni tycker ju att jag är jäte-kol elle hur?? *Emma, 11 år  precis lärt sig chatta.




Jag kände mig så nöjd att jag var tvungen, AH! HEELT TVUNGEN
att pluta sådär: Yee thats how i rowl.




Oj oj oj vare svänger!
Tänker ni nu va.
Jag hade en sån jekla grym gymdag att det finns inte.
Jag var typ, Gym-Pascale.
Klarade faktiskt av - hör o häpna...FEMTON min på full bary-machine!

Hahah, en till grej..hela dan har jag suktat efter Ben&Jerry Macademia glassen..
Tidigare idag sa mamma: - det finns Tom nd Djeri-glass.*balkanvoice
Jag ba: - Ehhh ? jaha..kom Jossan vi går

Och så nu sa hon igen.
- "Det finns ju macademiaglass..."


Hooooooooooooooooold UP!
Då förstod jag att hon menade BEN och jerry o inte TOM END DJERI.

Hahah..
 

Kommentarer
Postat av: els

haha tom end jeri... jag skrattade i en halvtimme åt d dära

2009-05-08 @ 14:57:25
Postat av: cookie

hahahah, nej fan vad elakt. älsklings mamman!



MEN DÄREMOT PASCALE, så har JAG varit VÄLDIGT glad över att jag var med o köpte och till och med fixade så vi skulle få hem ben n jerrys, och så äter du upp, allt. det är jävligt fult. jävligt. fult.

2009-05-08 @ 22:24:56
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

skratta ni skratta-jag tittar jämt på barnprogram

2009-05-09 @ 20:08:34

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback