Hemma hos mormor.

Var hos mi mormor,  jag och Kusin E.et - Elsa alltså.
Det är så bekvämt att ha henne nära.
Mormor.

Man kan bara dra på sig mjuwkisar o gå ner dit o man e
allti välkommen o man få komma nä man vill o de finns
allti nå gott o äta o ah, det är så mormorigt att gå hem ti mormor.
Man kommer alltid att vara hennes lilla liksom.

Jag har ju inte alltid haft henne här i landet, eftersom hon alltid bott i Bulgarien.
Men nu har hon ju flyttat hit.
Så det är nytt för mig.

Och det är kul att ha en jämngammal kusin som är i samma måod som en själv.
Alltså lika rolig.
Haha!
Nä men som delar typ, samma värderingar.
Äe, det gillar v..

Det ända som skiljer mig o Elsa är att hon typ, använder romantiska kläder.
Och med romantiska menar jag sådär:

Heeeii, de e jaaag*Gliddz n' gläm ÄÄÄLSAA!
Ja ba glänser o jag har en tuuuuwnika på meeej!
Och jag bara skrattar!

Medan jag är sådär..ööö, tja, de e jag - Pascale. *underbett
Jag har ett bomullslinne på mig, och en cållidsh-tröja.




Här visar jag hur jag hade sett ut
om jag inte hade en stor rynka i pannan.
Det är skitskumt, jag har liksom
ett mörkt streck som går snett över pannan.
Är bara 22 barre, men ah,
som jag tidigare sa..det går bara utför.




Med sowlen i ögena ere svårt att posea.
jag skuuulle ju faktiskt dra en full bary-machine.
Men jag drack vin istället.

Kommentarer
Postat av: N E T T

hehe :D

vilken blandning känns det som har aldrig hört talas om martinique!!

2009-05-13 @ 22:28:46
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback