Utmaningar!

Fy herre vad stressig dag.
Från jobb till Huddinge sjukhus.
Men nu är man hemma, och kastar i sig lite wok.
Cookie är lite sjuk och får vila upp sig lite.

Och jag talar i punktform.
Höhö.

Äe, det är inte lätt alla gånger.
Orkar inte.
Inte idag.

Ah, ingenting som jag har i hjärnan just nu kommer ni förstå
och det hade inte vart av intresse för er att veta, så jag tänker bara, ah.
Luta mig tillbaka och inte säga nånting.

Ett endaste ord kan jag lämna er med.
Stress.

Men ändå, det är ju då man känner att man lever.
Äe, utmaningar är roliga.
Uöuuw *Positiv_tjej_87

Äe, jag ska göra lite tåhävningar, leka med mina hantlar...leka med min boll.
Mina ballz.
Haha.

Kan inte springa och ståheja riktigt ännu, min lilla diamont måste läka först.
Och min hjärna måste få vila.

Och Cookie måste halvt vaktas.
Hej på er.



Såhär koncentrerad har jag sett ut hela dan.
Shit! Jag tror inte jag skrattat en enda gång idag.
Fan vad olikt mig.

Hm..Äh, man har väl sina dagar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du haha'de 5 rader innan du sa att du inte skrattat ba so du vet

2009-05-04 @ 22:26:56

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback