Vila är bra grejer.

Idag har jag sovit middag.
26 min.

Det var typ, det bästa jag kunde gjort.
Varför har jag inte tänkt på det tidigare?
Vilostrund, som på dagis.

Det gör ju fan susen.
Jag ba kännere på mig, hur up n kickin jag kan vara nu!

Så mycket att jag kan lyssna på Capleton o faka ur på gymmet.
Åaaah! Jag har blivit en ny person nu.
Vilo-pascale.

Nu är jag sådär hajpad igen.

Ah, jag kommer börja vila 26 min varje dag.
Behöver inte ens ha det som en värsta seriös grej,
bara att jag släpper allt, drar täcket över huvudet o ba..ah..viwlar!
Världens lättaste grej.

Undrar hur många gånger jag skrivit ordet vila nu.
Haha.

Åååah vila e sååå åttinio för mig.
men jag har gjort det till o bli såååå tvåtusennije.

Tänk på alla grejer som var sååååå tvåtusentvå.
Nu när man kommit till 2009 då kan inget bli fel.

Så ah, det är mina kvällsplaner.
Att gymma.
Jag ska köra en löpning och kaaaaaaanske fullbary-machine.

Äe, vila gillar vi.
 










Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback