Big News.

Nu har jag fått riktig babysömn.
Vaknade, åt..och sov
Vaknade, åt och sov.
Vaknade, åt och sov.
Så jävla hoönt!


Ok! NU allesammans ska jag berätta nåt jäkla skoj.

Jag och Leo har blivit med b.....

ostadsrätt!
En jättefin vindsvåning kommer vi bo i.
Det blir efter Tassania.

Där lurade jag er nästan!
Höhö, äe..så kul ska vi inte ha det..
Inte ännu.

Så ah, nu blir vi best friends, lovers, gurlfriend and boyfriend och samboz.
Hahah, fan vad synd..jag ba, "best friends"
Leo ba: Eeeh ok?...kom Jossan vi går.

Så alla är välkomna på inflyttningsfest OUEEE!

Jag kommer spela zouk på surraondsösteeam* Bosse, 54.
Jag och mina girlz (läs mina två kompisar)
kommer dricka vin helt vuxet och va sådär aa aså shiiit visst ääääree?!
Disskutera och äta tapaz.

Vi kommer ha familjemiddagar o bjuda hem
alla o va helt förväntansfulla o vänta tiss de plinger på dörren.

Leo kommer ha sina vänner över på fopollskväll o dricka bira o Capten Morg.
Dom kommer ha smutsiga vita tubsockor
men det är okej så länge dom inte lägger fötter på bordet.
AAAA-III-KÅÅ-ÅH!!
Kommer dom skrika.

När jag och Leo är ensamma kommer vi kolla serier i vardagsrummet,
och typ knapra morötter med hemmagjord dipp.
För vi kommer vara det hälsosamma paret.
Vi dricker vatten för att det smakar GOTT!

Ah, så kommer vi vara.
Och när vi bajsar så kommer man sitta där inne på toa jättelänge.
För där finns det golvvärme.

Jag kommer va där o Leo kommer ba: Meeeh de e miin tur nu!


 

 




Kommentarer
Postat av: atusa

hahaha du e fett skön!

2009-11-02 @ 00:24:01
Postat av: atusa

hahaha du e fett skön!

2009-11-02 @ 00:24:09
Postat av: Fatima

WOW! Major vuxenpoang. Vad nice!

2009-11-03 @ 01:17:36
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: Luezzz

Haha asso jag vet ändå att jag e en av dina 2 kompisar.. typ halv förvirrad över vem den andra är.. elsa kanske.. Fast ni e ju släkt.. men nog om de. Jag kommer dricka vodka till mina tapaz, köp inget vin till mig.

2009-11-04 @ 20:41:04

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback