Danca Tago Mago.

 

En typisk Pascale-låt.

Shit, jag måste resa mer i livet!

Jag vill åka till Brazil och dansa Lambada och Samba.

Ibland önskar jag att min man var lite mer..ah, exotisk i sättet.

Typ att vi lyssnar på soukouss i bilen istället för Jej-Si.

Men han är lite mer gherrow-uwesa-inspirerad.

 

Jag vill till aaalla exotiska länder!

Fick värsta måoden nu, när jag lyssnar på hög musik och allt.

Jag är så sjukt överhajpad inför juleeeeeeen ååh det är helt sjukt!

Äe, nu ska jag gå duscha.

Kan inte gå omkring här helt överväldigad med pungsvett.

 


Kommentarer
Postat av: cookie

ja det var en typisk pascale låt! och pascale dans i början

2009-11-02 @ 17:19:48
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahhh dom guldiga är snyggast och grattis till Bostadsrätten :D

2009-11-02 @ 20:49:01
Postat av: Anonym

pungsvett?!?

2009-11-02 @ 22:16:53

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback