Gomörrön.

He-hej.

Här sitter jag i lotusställning.
Leo har légings på sig han ska ut o springa.
D hoitfult i kackan.

Ah, nu är jag emsam.
Ska vi umgås?
Hahah, tänk, när ni kommer in här,
då är det som att ni umgås med mig för nå minut.
Det är ju så.

O ni ba: Ehhhh..mobbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad! Kom Jossan vi går..

MEN NEE! Gå inte!
Stanna kvar!
Jag kan inte bjuda på biskvi o kawwa men ni får er en liten lässtund.


Kolla den här bilden.
Den är från Lee-yos o min treårsdag.

Ja ba oueee, pop chempeyn ouåå-ååå pop chenpeyn!
Fast nu var det rövin men ändå.

Skrolla upp lite och lägg märke till kärleken i mina ögon.
Hur jag liksom, lyser upp..
Helt ovetandes om att jag är på väg att brinna upp.

Sen va jag sådär: Få seeeeahh!
Helt glad och tjejig.

Så kolla jag på bilden och ba:

.....ABÅ! Jag höll på o brinna upp o du sa inget!

Näe, killar dom märker inte sånt.
Dom kan bara göra en grej i taget.

Pascale: - LEO jag brinner..!!!
Leo: - Äe, men tyst nu jag håller på o ta bild.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha.



Undrar vilka det är du umgås mest med. Familjen och pojkvännen vet jag att du håller väldigt kär - men har du många vänner som du "uöuw-clööbhopping" med eller några få som du litar på?

2009-11-07 @ 15:14:03
Postat av: Pascale

Jepp, jag är en familjetjej!

Jag har få men nära vänner,

Och självklart massa bekanta som man träffar när man går ut.

Är inte så uööööuuwtjejkompis-aktig av mig.

När jag var yngre hade jag nästan bara killkompisar, men när man har pojkvän funkar det inte lika bra. Dessutom blev ens killkompisar bara kära i en när man började utvecka tirris o då blev man bara iuw.



Tjejer är oftast komplicerade.

Och det har hänt att jag blivit sårad av tjejers skitsnack o försök till o trycka ned, pga avundsjuka.



Ah, o där står jag med mitt underbett o försöker vara snäll typ. Men jag är alltid öppen för att lära känna nya människor.



Det är kul att lära känna nytt folk, men svårt att hitta nära vänner.

2009-11-07 @ 16:22:21
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: cookie

kolla på illuminati klippet på min blogg, då fattar du. det är faktiskt jätte intressant passe!

2009-11-07 @ 23:36:09
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback