Häppygirl_87.

Haaalååj!

Jag vill först och främst säga tack till er som kommenterat mitt inlägg om
svart - vit.

När man lägger ner kropp o själ för att typa ett seriöst inlägg
då vill man ju få nå slags feedback på det man skrivit.
Så det är jag glad att jag fick...

Hahah, ni ska se mig live när jag får en kommentar...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH TITTAAAA!! 

LEO, COOKIE, NÅGON!
TITTAAA NÅN HAR SKRIIVEE!

Idag hände nåt coolt...wait for it....waiiiiit fooor iiit...
Min pappa köpte moppe idag.
Han har blivit en moppe-kille.

Hahah, det har blivit lite av en grej nu för mig.
Att man ÄR det man blir i stunden.

Typ som Darrell, han gillar o sätta krokben på folk,
så han e en krokbens-kille.
Jag e en kattunge-tjej., fast numera e jag en teknik-tjej.
Cookie e en svinkoppe-tjej.
Haha..neee..liiilla Cookie de e jättesynd om henne.

Men ah, så min far har blivit en moppekille.
PAPI har köpt en moppe.
Papi betyder farfar/morfar.
(Menar självklart inte paaaaaaaaapi som en latina.)

Är inte det så jävla coolt?
Han e bäst.
Det är så det ska vara.

När alla barna är utflugna o ah,
man ska leva som man känner och göra det man vill!
Är glad att mina föräldrar inte har några "gränser".
Dom e chill.
Dom e ait.

Men ändå...jag har svårt att se min pappa sitta där
koncenterad me moppehjälm o allt.
Min mamma kanske får åka bakom o ha svängande hår.




Kommentarer
Postat av: mama

ALDRIG ska jag åka på nån löjlig liten moped

2009-11-06 @ 18:45:15
Postat av: Pascale

Hahaha joooo! Vi får se, dig kan jag ändå tänka mig

2009-11-06 @ 19:01:03
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEJ vill inte se löjlig ut bredvid en outlow b.

2009-11-07 @ 11:59:00

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback