Inspector Gadget.

Jag har köpt en ny gadget...

En spelmobil.

Man kan synka den med Playstation 3 o så....

Höhöh...ka ma sspela från mobiiiiilen hhöhöh!

(Ah, inte för att jag äger någon playstation 3 men ändå)

 

Så nu känner jag mig som en riktig tekniknörd som bara sitter inne
hela dagarna i mörker bland kablar och pizzakartonger.

Rumpig med fettigt hår och överbett.

Spelar dataspel hela nätterna.


Jag har till och med fått en ny favoritblogg

http://www.prylotek.se/

Där kan man hitta det senaste på marknaden.

Höhöhöh..massa nyyya prylar..höhöhöh!

 


Här har vi den.
Min Aino.
Jag har en svart.
Hahah, jag älskar mannens dialekt.
Lyssna i slutet, börja på 5:30, fast det är på 5:42 som jag började skratta.
So...it'sö.....it's a big phone............


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback