Intervju med Darrell.

Pascale:
Darrell, vad ska vi hitta på? Får jag intervjua dig? Jag frågar dig saker och så svarar du.

Darrell: Aa-a de kan du göra, sen kan du lägga det på din bloog.

Pascale: Får jag?

Darrell:
Ah, men exxa inte nu på datan för då stängs det.
Ok. Ah, då börjar vi...



Ok säg den snyggaste tjejen:
Ööh, nu vet jag. Selma. Sowit också.

Ok säg den snyggaste killen som du kan erkänna
att ah men han e verkligen fin:

Eh, Alex K och pappa. Dom är snygga.

Ok...ehmm....den snällaste personen du känner:
Mami och Papi och Pascale och Cååki, haha nej, jag menar Cookie.
(Hahah, jag gillar när han drar skämt mitt i grejer.)

Darrell: Ok sen kan du skicka allting till din bloog, men exxa inte!

Vad är det roligaste du vet?
Åka rutchelbana, klättra i berg,
och mest spela fotboll och simma och åka till Kratsien.

Har du vart i Kratsien?
Eh, jaa? Flera gånger när jag var i min mammas mage.

Tråkigaste du vet?
Aah..*tänker snabbt.
Deeee eeeaaah.. o bara sitta o lata sig.
De e de tråkigaste att göra..

Men Darrell, du brukar ju gilla att ligga och lata dig?
Ja, men det är när jag bestämt det,
om jag inte bestämt det är då det är tråkigast.
Jag tycker de e kul när Cookie läser och när Pascale läser.

Kommer du komma och hälsa på hos Leo och mej i nya lägenheten?
Nej.

Varför?
Jag vet ju inte ens vart ni bor.

Darrell: Eh..pascale.. nu är vi klara. EXXA INTE!
De betyder att du stänger av då!
Då förstörs allt.



Chillmåod.




Kommentarer
Postat av: cookie

gaaaaaaaaaah jag älskar den här pojken! han är så underbar

2009-11-02 @ 17:24:42
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: cookie

gaaaaaaaaaah jag älskar den här pojken! han är så underbar

2009-11-02 @ 17:24:46
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback