Sega söndag.

Helooo!
En så jävla skön dag har jag haft.
Sove hela dan typ.
Bestämde mig för att äe, nu räckere!
Vid kl 15.

Så då åkte jag och mötte Cookie och Mikiz.
Vi köpte presenter till pappa på farsdag.
Och brorsan köpte tårta så åkte vi hem till vår lille pappa
och firade honom på hans dag.
Mysigt.

O nu sitter jag här i soffan med Babyläp i knät.
Underbettet e på o mina fina glasögon vilar lågt på näsan.
Har säkert cämeltoe.
Haha, nee..det har jag inte.
Hahah..lyfte på datorn för att kolla.

Igår vart det champansko med Kusin E:et aka vi poppade champagne o
tog en täxi in mot stan sen för att ta en liten festrunda.
Mötte lite folk o festade o dansade nonstop.
Jetekul.





Uööuw, kvällens outfit, rätt avslappnad, fast med high-hillz.
Litte sådär:..ah men ja brymente!
Tänkte att jag skulle inviga mina nya gratis-glasögon ute.
Har aldrig gått ut på disko med glasögon förut..
Men tänkte att ah, jag är ändå vuxen, jag kan göra sånt.
Tänker inte va såhär *guw va pinit
O det här är ändå mitt riktiga jag.



Fan, jag älskar verkligen min kamera,
den gör så bra bilder i dämpat ljus även utan blixt.
Äe, den kameran är så värd.

Men det blir aldrig na kort väl inne på klubben,
för jag är bara helt inne i o dansa.

Sen mötte jag upp Leo & Co.
Vi brukar inte festa tillsammans.

Äe, på var sitt håll ska de va.
Annars slutar det alltid upp med att en av oss står med underbett.
Ah, men typ att man måste ha koll på varandra.

Det blir ändå jobbigt när tjejer e sådär:
Assåååw guuuw va längeseeen Liioow!! O klänger påan.

O så står jag där bak o sprider dålig energi.
Typ väntar på o bli presenterad.

Hahah, har ni inte tänk på det?
Om man hälsar på en killkompis o hans tjej
står bakom o ser tystlåten ut
så måste man skaka hand med henne artigt
för att markera att man absolut inte stöter på
hennes pojkvän så hon ska känna sig säker.

Och så måste man le mot henne hela kvällen extra mycket.
för att visa att aah, jag kommer ihåg dig
och jag är fortfarande artig.

Går man ut med bara sina vänner slipper man sånt.
Och så slipper man vara med om sura blickar från ens pojkvän
till alla killar som hälsar på en.


Kommentarer
Postat av: cookie

hahaha en gång när vi var ute kom det en tjockis o börja skaka sina valkar på firren o sen dom ba HEEJ o så vare typ en tjej i hans klass från längesen. jag ba eh. va göru bre.

HAHA

2009-11-08 @ 22:02:40
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback