Sova gott.

Hieloo!

Ok, nu finns det fler grejer jag måste berätta om
här då eftersom jag vare på semester.
Haha, skoja.
Äe! Så kul ska vi inte ha det.

Jag har varit en hårt arbetande kvinna.
Och trött.
Men nu är jag pigg och har sove ut så jääääävla bra!

Igår hyrde Leo en OK-lassbil.
(Alltså en lastbil från O-KÅ inte en lastbil som var helt okej.)
"Nee aså den va nice sodäära".

Så möttes vi upp efter jobbet han ba kom, tuutuut! i en stor bil.
Helt pirrigt.

Jag kände mig som en osäker tant när jag satt där breve.
Det var nästan så att jag höll i handtaget
ovanför dörren o ba, oj oj oj!

Väl inne på Ikea fick vi hjälp av IKEA-Siv.
Hon klämde o kände på oss ifall vi matchade sängarna.

Först fick jag provligga.
Då var det ingen grej.
Hon kände med händerna över ryggen, svanken om jag låg rätt.
Sen var det Leos tur, o OJJ va hon klämde.

O där står jag me underbett o kolla på
medan hon masserar min pojkvän.
Men de va ok, för det var IKEA-SIV!
Ikea-Siv honn kaann.

Så ah, det blev en 180 säng aka två nittiosängar.
Leos är fast, min är medel.

Så om vi gör slut då drar jag!
Med min 90säng under armen.
Då får man väl hitta en ny säng o kroka med.



I Lassbilen.
Äe, men nu måste jag stressa!
Ska möta en go vän.


Kommentarer
Postat av: shabbe

vart jobbar du?



btw du passar jättebra i glasögon :) Fierce

2009-11-15 @ 18:45:39
URL: http://chanelsdiary.blogg.se/
Postat av: cookie

gud. vad dålig bloggerska du är. kolla folk läser, dom tar sin tid att skriva kommentarer. yft.

2009-11-18 @ 19:09:22
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: cookie

gud. vad dålig bloggerska du är. kolla folk läser, dom tar sin tid att skriva kommentarer. yft.

2009-11-18 @ 19:09:22
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback