Blbablabla lever ni. jag lever.

Ikväll tänker jag göra nånting rändöm.
Jag tänker lägga mig 21:40!
Är inte det grymt?
Är inte det såå 1992?!

Jag ska prova iaf.
Man vet ju aldri...

Jag är fett seg och jag VILL få bra sömn.
Sova är guld värt.

Ps. Båda mina föräldrar har skaffat Fejsbuck.
Helt rändöm dom med.


Fan, det är så jävla fakin kallt ute, OCH inne.

Iaf här hämma i hämmet.

Nä, ingen bryr sig om o sätta på elementen här i förorterna inte.

Vi får frysa ihjäl.

Elementen e iskalla eller näei, jag kände nu, nu har dom satt på.

Hm..det var på tiden.


Dom hade inte det igår iaf!

Det var knappt en månad sen jag kunde gå klädd såhär som på bilden.

Nu har jag raggsocker och går omkring med vetekudde.

Äe, att frysa gillar vi inte.

Föresten ALLA MÅSTE HA EN VETEKUDDE! *Skriker ut

Älskar det, det är lösningen på typ alla ens problem.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Håller med! vetekudden e svaret på meningen med livet...tyyyp. nej men det gör verkligen livet lättare. Vetekudde åt folket!

2009-10-18 @ 20:01:19
Postat av: Cecilia

Håller med! vetekudden e svaret på meningen med livet...tyyyp. nej men det gör verkligen livet lättare. Vetekudde åt folket!

2009-10-18 @ 20:02:38

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback