Mysig helg med familjen.

Hoithoönt.

Har inte festat eller haft nå ståhej på hela helgen.
Det kändes faktiskt jättebra.

Nu såhär när vi börjar närma oss vintertider är det inte lika lockande
att ta sig ut i kylan.

Hade tvättstuga idag, självklart hade en kvinna tagit min tvättid.
Behöver jag ens nämna att hon var arab?
Näe, dom gör alltid så, haha.
Ah, inget illa menat, jag tycker det är lite av deras signum.

Jag blev sådär oh no u didnt!
O gjorde uuh uuh, fastän det bara var jag där.
Tog ut hennes orientaliska lakan som var dyngsura
och hala av omo-tvättmedel.

Lät de sedan stå där och droppa i tvättvagnen
medan jag tvättade mina falska uggs.
Vilket jag faktiskt inte borde.
De blev hoitfuwla så nu får jag köpa nya istället.

Men ah, de kunde ju inte jag veta.
Fast jag misstänkte det.

Darrell var gullig idag.
Han vände och vred på sig och man såg att något inte stod rätt till.

- "Eeh..Pascale..mina kalsonger sitter inte så bra, för jag har fått vuxna ben."

Hahaha, hans små boxershorts satt lite för tajt i benen.
Liiiiillaaa!

Jag hjälpte honom med skärpet och brallerna
och ah, mycket riktigt, han har fått vuxna ben.

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback