Platt och hängig.

Äääluu babaah!

Åh, vad skönt att vara ledig idag.
Har promenerat för mig själv i stan, shoppat lite smågrejer. (bara lite)
Man måste ju få unna sig.

Men nu åker resten av lönen in på sparkontot.
Den som spar den har.
Inte för att det brukar vara jag.
Men man är ändå ett steg närmare om man säger det.

Fan, jag hatar när jag gör onödiga köp.
Som idag.

Jag hatar bh:ar och vill inte använda det.
Jag behöver knappt det ändå men ah..
man måste ju se lite anständig ut o så viedere va.

Så ah, jag köpte en bandeau-top.
Mm, jätteskön.
Men nu blev jag inte bara mer plattbröstig, utan också hängbröstig.

Finns det ingen bh som inte känns
och som inte gör tuttisarna osynliga?

Aja, i heljen hadde jag jätekul ok vi danssade jätemyket.
På fredan var vi på moskito där hadde dom musik från våran pappas land.
Det gilade vi.

På lödan var vi på en klub på stureplan.
Där hade dom hipphopp och arembi det gilar ala andra fast inte jag så myket.
Jag gilar musiken från min pappas land mest.

Idag i skolan hade vi data.
Vi fick rita et självpoträt på ett datapogram.
Jag viste hur man skule göra för jag har redan
gjort det en gong hema hos min storebror.
Där brukar jag altid få sita på datan.

Mitt poträt såg ut så här:

 

Jag ritade klakskor på mig för det brukar min mamma ha.







Kommentarer
Postat av: Elsa

haha, du e schuuuk!

2009-10-26 @ 20:14:42
Postat av: Mika

hahaha jag älskar hur hela inlägget blev till en vad har ni gjort i helgen uppgift! Det blev de bara, helt naturligt liksom.

2009-11-01 @ 21:13:48
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback