whos bääd? Tuuuruu ruu ru-ru!

Here i am, badder then ever!
Höhö, äe så kul ska vi inte ha det.

Jag tänker inte ens kommentera min frånvaro.

Eller jo.

Jag har mest varit hos min boeey, eftersom han bor närmare mitt jobb.
Orkar inte stiga upp typ 5 på morgonen så ah.
Det har blivit så.

Som ni säkert redan vet är min boey superbra på datorer,
och numera är han ägare till värsta super hitek datorn som han byggt själv.

Den datorn är helig och jag får inte sitta o flänga vid den litte hur som helst.
När jag väl får, då hör man massa suck
o tjat i bakgrunden så det är inte värt det.

Och så lägger han sig och låtsas-somnar i protest.
Fan vad jag hatar det.
Jag KAN INTE somna in sist.

Så jag slänger mig på sängen och skriker NEEJ VAKNA!!!
Vips har jag glömt allt som har med inlägg och blogg och aftonbladet.se.

Jag mår helt ärligt dåligt av det.
Att somna in själv alltså och inte för att jag inte har "tid" o blogga
för då hade jag skapat tid.
Ångestmåod dedär me o somna sist iaf.

Det är han som bestämmer.
Snart måste jag väl gå omkring i burka.

Det blev en partyfredag och en myslördag.

Umgicks lite med barna.

Vi käka pockorn och hade det trevligt.

När vi ätit klart och läste nattsaga så tittar Lillbella konstigt på mig..

Med en äcklad min säger hon:

- ...Pascale, det är inte fint när du har popcorn mellan varje tand.

 

Det var min helg.

Jag festade järnet och hade pockorn mellan tänderna.


Kommentarer
Postat av: Celine

Hej var har du köpt dina tights?

2009-10-06 @ 10:23:26
Postat av: cookie

aaboe. ge mig mina tights! heelt ostressad, bara har dom sådär. o nu tror alla att det är dina

2009-10-06 @ 19:06:45
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: cookie

fan nu är dom säkert helt uttöjda

2009-10-06 @ 19:07:58
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Pascale

Hämnden är ljuv eller hur Cookie:) ?

Celine - Tror dom är från typ uff.

2009-10-06 @ 21:37:49
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: mamma

Cookie,tänk nu vad ska vi klippa sönder

2009-10-08 @ 19:15:27

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback