Hästsvanstjejen på gymmet.

Fan jag är SÅ JÄVLA GRYYYMMM!
OOOOH! Ibland ba, älskar jag mig själv.
Nästan så att jag måste nypa mig själv i kinderna.
Var fett effektiv på gymmet.

Igår däremot på var jag helt underbettig.
Det var en tjej där som var helt tjejig och jättefit.
Hon hade håret uppsatt i en hästsvans och den
gungade från sida till sida när hon joggade.
*Uööuww

Sen tog hon tog lätta vikter och andades ut sådär..
kom o ta mig, *andas ut
kom o ta mig, *andas ut.
Helt koncentrerad, samtidigt som hon stirrade ut i tomma intet.

Och där flåsade jag, på fullbary-machine med mina glasögon.
Fortfarande med underbettet.

Men då blev jag sådär, NÄEI!
Varför kan inte jag också va den tjejen!?
Jag är minst lika grym som henne, tillome grymmare.
*Vem eru hoelv da! (Torkel. Ni måste kolla annars blir jag arg på er.)

Så idag var det min dag.

Fast det var för att jag var ensam på gymmet.

En återkommande bild.




Kommentarer
Postat av: steph

hahaha jag dör. torkel i knipa

2009-09-24 @ 12:33:12

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback