Jag vill inte.

Oh, jag är så jevla seg va.

Har bestämt mig för att ÄE, nu ska jag börja gymma igen!
Men jag pallar verkligen inte.
Försöker hitta ursäkter hela tin.

Men det får jag inte göra.
Måste bättra lite på min självdiciplin.

Jag är sådär, att vill jag ha någonting
då ska jag ha det NU NO MATTER WHAT!
Inget får komma i min väg för att aah, jag vill!


Om jag vill ha glass, då tänker jag fan i mig äta glass.
Om jag vill dricka 2 liter coca-cola då
kommer jag faan dricka 2 liter coca-cola.

Vill jag inte träna då vill jag verkligen inte träna
och då kommer jag heller inte göra det.

Det får inte fortsätta såhär att jag sätter mig
på tvären och surar som en 4åring så fort jag inte vill.
Dumma mig.

Jag är fan gammal.
Chemps po dei!

Nä, nu ska jag vara ute ur lägenheten om 15 min högst.
Man måste vara hård mot sig själv.
Annars funkar det inte.
Man ska inte låta mig få bestämma.
Det är inte jag som bestämmer.

Det bara ÄR så.

 

Det finns massvis av bilder från

när jag var liten och inte ville saker, eller fick som jag ville.

Jag ser väl likadan ut nu.

 

Pascale, gå och träna....

 

NEEEÖÖEEEÖÖÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!

VILL INTEEEÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Dumma!


Kommentarer
Postat av: Elsa

hahaha.. CHEMPS! PO! DIGK!

2009-09-22 @ 22:13:53
Postat av: cookie

alltså, fatta vad jobbig du var. titta bara.

2009-09-23 @ 23:58:50
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback