Javvla shitt-dattor.

Aaah vad skönt!
Är ledig idag.

Men det betyder inte att jag går planlös.
Äe, så kul ska vi inte ha det.

Jag ska strax iväg till stan för att vaccinera mig och köpa
en varm halsduk och typ, vantar.

Fan aså, kylan kom från ingenstans, hann ju inte riktigt med.
Imorse märkte jag att man faktiskt inte kan gå i légings längre.

Il faut doublé, som min farmor alltid sa när vi var
och handlade mat i Frankrike när jag var liten.

Man måste alltid dubbla matkassarna där eftersom dom är så tunna.
När jag bodde i London så gjorde jag alltid det där också.


För mig betyder vinter och kyla bara hoit. (skit, inte hojt)
För jag får så extrema problem med min hud.
Blir jättetorr.

Kan knappt skaka hand med folk för det gör så ont när huden spricker.
Dessutom är det typ ingen som vill skaka hand med mig.

Det är lite som att jag får smaka på min egen medicin från
när jag gick på 6års och vägrade hålla Markus hand i ledet
på väg till matsalen för att han hade vårtor.

Men näei, denna vinter tänker jag inte låta kylan ta över min kropp sådär.
Jag tänker kämpa som fan.

Ska smörja in mig varje kvart.
Och <ASÅ SERIÖST MIN DATOR HAR ALLVARLIGA PROBLEM!
Det har blivit (svarar inte) kanske 10 gånger nu
och jag har fått starta om och göra virussökningar.
LEO fixa den NU.

Fan, det stod ju att jag inte hade virus?
Aja, jag har väl porrsurfat för mycket.

Men ah, jag fick höra att min hud kommer bli jättelen i Tanzania.
Längtar som fan, men jag har typ inte riktigt tagit till mig
att JAG faktiskt ska resa till AFRICA.
Äe, det är jättestort för mig.

Så ah, nu ska jag med glädje gå och ta
min andra Hepatit A&B spruta och Gula Febern.

Sen ska jag hämta lilla Darrell som brutit armen och har blått gips.
Eller ah, försöka charma honom så han tillåter mig.

Det är inte alltid lätt att krama 5åringar och NU FAKAR DATORN IGEN FAN VAD JAG HATAR DEN DUMMA JÄVLA CP BAJSKORVSHHOIT DRA OT HELVETE CHARMOTAS PUTAS PRUTTKORV OOOOH!

Däär kom min text fram. (Det tog ett tag)

 

Rändöm bild på mig och kusin Elsa.
Visst är vi lika?
Haha, äe men vi har samma haka.



Kommentarer
Postat av: E

oj. jag kommer verkligen inte ihåg att vi tagit den bilden

2009-09-18 @ 20:05:26
Postat av: storkorven

U look lovvely, can we meet?

2009-09-19 @ 04:57:05

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback